Facebook

E-shop s elektronickými cigaretami

Úvodní strana Reference Internetové stránky a obchody Leonys.cz


Internetový obchod s e-cigaretami Leonys.cz



Není tomu dávno, co český trh doslova zaplavily zdánlivě levné internetové obchody nabízející elektronické cigarety. Převážná část jejich budoucích majitelů uvěřila pronájmům rychlokvašených e-shopů s možností, vybrat si z desítek „jedinečných“ grafických návrhů. Některé líbivé, ale k ničemu, protože než na nich něco najdete, 5x se při tom ztratíte. Jiné praktické, ale kdyby se na ně nechalo alespoň chvilku dívat.

Vše zašlo do stádia, kdy si zákazníci elektronických cigaret rozklikli pod doménami konkurenčních obchodů prakticky totožné grafické šablony. Posledními hřebíčky do pomyslné rakve zprvu „lukrativních“ internetových obchodů se staly nefunkční exporty na zbožové servery, nemožnost důsledně optimalizovat obsah pro fulltextové vyhledávače a ceny příplatkových služeb, které po zaplacení stejně nefungovaly.


Jak vytváříme internetové obchody my?!


Jednoduché ovládání

Vydali jsme se cestou jednoduše strukturovaného obsahu s vodorovnými navigačními prvky v hlavičce internetového obchodu, s cílem minimalizovat potřebu rolování během výběru kategorií zboží. Ovládání tím nenutí majitele mobilních zařízení neustále zoomovat v obsahu a trápit se u každého kliknutí.


Optimalizace textového obsahu

Prostřednictvím redakčního systému je možné určit umístění popisného článku kategorie nad či pod výpis zboží, přičemž se stále dodržuje výhodný zápis SEO pro fulltextové vyhledávače. Text je zároveň formátován pomocí připraveného vzoru do dvousloupcové podoby, čímž působí text opticky čtivějším a čitelnějším dojmem – s podobným řešením se můžete setkat například u novinových článků.


Filtrování produktů

Pokud neradi stránkujete mezi výpisy položek v dané kategorii zboží, pak si můžete ve filtru zvolit zobrazení většího počtu karet na jednu zobrazenou stranu. Cenový rozptyl je možné nastavit libovolně po jedné koruně a to bez nutnosti ovládat posuvník. Stačí pouze kliknout do daných kolonek a částky přepsat.


Matematika bez počítání

Jednotlivé karty zboží automaticky kalkulují z konečné ceny získanou slevu, kterou následně procentuálně generují do „samolepky“ zobrazené v pravém horním rohu karty.


Vše přehledně a na jednom místě

Samotný detail zboží obsahuje základní informace s dynamickou volbou počtu kusů a výběr možné varianty (obsah nikotinu, barvy apod.). K detailu zvolené položky nabízí redakční systém svému majiteli možnost přiřadit další podobné (doporučené) produkty, které se po kliknutí na tlačítko „OBJEDNAT“ zobrazí pod vloženou položkou. Zákazník má možnost položku přidat, popřípadě se vrátit do detailu produktu a pokračovat v dalším nakupování.


Exporty zboží na zbožové servery bez kompromisu

Z hlediska SEO optimalizace je výhodná co možná nejpřesnější textová shoda v názvu zboží např. Elektronická cigareta EGO-C 1100MAH ČERNÁ 2KS, nicméně zbožové servery vyžadují zápis ve formátu Výrobce | Řada | Kapacita | Barva | Počet kusů – klíčová slova ELEKTRONICKÁ CIGARETA tím tedy nesplňují formát zápisu PRODUCTNAME. Z těchto důvodů najdou klienti našich realizací pod redakčním systémem speciální kolonku PRODUCTNAME, která umožní exportovat data-feedy s odlišným názvem produktu. Zároveň mohou pomocí rolety danou položku přesně zařadit do kategorie data-feedu vybraného zbožového serveru.


Bez příplatků

Chcete si sami založit a sledovat statistiky Google Analytics? Proč ne! Součástí redakčního systému je modul pro vkládání kódu Google Analytics již v ceně. Dále zde naleznete možnost vložení klíče pro službu Heuréka ověřeno zákazníky a měření konverzí pro zbožový server Zboží.cz i Heuréka.cz.


Chcete více informací? Voláme zdarma.

Chcete vytvořit profesionální internetový obchod na míru, firemní stránky, osobní portfolio nebo navrhnout reklamní tiskoviny a máte řadu otázek? Pak nás neváhejte kontaktovat. Rádi zodpovíme Vaše dotazy a navrhneme vhodná řešení.



Další poskytované služby

  • analýza a návrh webového projektu
  • kreativní koncepty
  • konkurenční analýza
  • informační architektura
  • grafické zpracování firemního logotypu
  • grafický design prostředí internetového obchodu
  • integrace informačních systémů
  • plnění webového obsahu
  • SEO optimalizace pro vyhledávače
  • poradenství a konzultace
  • webhosting, provoz a servis
  • řízení projektu, koordinace prací



Kam dále?